Türkiye

Benim değerli ayyaş arkadaşlarım bu benim ilk konum ve ülkem Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu ve bize bıraktığı ülke haline dönene kadar tek konum... İçinde bulunduğumuz durumun çok kötü olduğunu ve

Ayyas  »  Cosmo Retro  »  Beyin Fırtınası  »  Türkiye

Anket Sonuçları: Ülkenizin gidişatı hakında bilgi sahibimisiz?
Evet; yakından takip ediorum,olanbitenin farkındayım 21 56.76%
Evet; ama umrumda değil, 3 8.11%
Evet; ama neye inanıcağımı bilmiorum 11 29.73%
Hayır;ilgilenmiorum 2 5.41%
Oy Kullanıcılar: 37. Bu anket kapanmıştır.

Cevap Yaz
 
LinkBack Konu Araçları Rating: Başlığın puan ortalaması: 5.00 (2 oy) Görünüş Şekli
  #1  
Eski 27-10-2006, 15:25
EMPAX nickli Ayya$'ın avatarı  
Mekan: ANKARA
Türkiye

Benim değerli ayyaş arkadaşlarım bu benim ilk konum ve ülkem Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu ve bize bıraktığı ülke haline dönene kadar tek konum... İçinde bulunduğumuz durumun çok kötü olduğunu ve dahada kötüye doğru gideceğinin hepimiz farkındayızdır ülkemiz bölünme tehlikesinde ve diğer ülkelerin emrindeki başımızdakilerin saltanat kurma amaçlarına dooru ilerlemekte ..ben sizi uyanışa davet ediorum... yapılan halk yürüyüşlerine katılmanızı ve yapılabilecek herşeyi yapmanızı rica ediorum ediorumda hiç bir ayyaşın zaten bu konulara duyarsız kaldığını düşünerek diil vaktimizin kalmadığını düşündüğüm için bunları yazıorum....umarım beni yanlış anlamazsınız.....bir ayyaşın özelliği düşündüğünü uygulamısıdır.......
Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #2  
Eski 27-10-2006, 15:36
jenijen nickli Ayya$'ın avatarı
engin
 
Blog Başlıkları: 28
Ynt: Türkiye

Halk yürüyüşleri tarafsız bir medyanın bulunduğu ülkelerde belli bir duruma karşı yapılabilir. Ama ülkemizde üniversitelere kadar girmiş olan şeriat istiyoruz biz allahın yolundayız zihniyetini nasıl değiştirebilir? Sorunu iyi ortaya koymak ve çözüme buna göre karar vermek gerekirse ben halk yürüyüşünü ya da başka türlü TV de haber başlığı olmaktan öte gitmeyecek eylemleri mantıklı bulmuyorum. Benim çözümüm oy kullanmaktır, bu sorumluluktan kaçmamak, siyasetin içinde olmaktan korkmamak ve daha çok okumak daha çok düşünmektir.
Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #3  
Eski 27-10-2006, 15:52
jenijen nickli Ayya$'ın avatarı
engin
 
Blog Başlıkları: 28
Ynt: Türkiye

Anketi de eleştirmek istiyorum ilk şıkkın en hakkını verecek kişi bile işaretleyecek kadar kendine güvenemez hatta ukalalık olarak görebilir. Hayır diyecek kişi de ilgilenmiyorum mazeretinden başka bir mazerete de sahip olabilir.
Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #4  
Eski 27-10-2006, 16:03
EMPAX nickli Ayya$'ın avatarı  
Mekan: ANKARA
Ynt: Türkiye

Belirlenmiş tek konunun TÜRKİYE olduğu ve bu yozlaşmaya karşı tek bir derneğin işkolunun sendikanın sivil toplum örgütünün vb.....değil herkezin birleştiği(danıştaya yapılan saldırıdan sonraki yapdığımız yürüyüş gibi) bir halk yürüyüşünün(4 KASIMDA var) aklı karışan belli bi sınırda kalmış yozlaşıyımmı yoksa çağdaşmı olayım düşüncesine sahip bir çok yurttaşın sesden ve kalabalıklardan etkileneceğini düşünüorum.. bu hemen bi çözüm olmayacaktır söylediğin gibi ama emin ol hiç fark etmediğimiz bi şekilde etkileri olacaktırr die düşünüorum ayrıca bu bi güç gösterisidir çözüm diildir burda konuşulabilecek tek çözüm seçimlerdir ...ama burada konuşamayacağımız FARKLI çözümlerin olduğunu hiç bi zaman unutmayın çoğu devrim ÇARESİZLİK ve HAYALGÜCÜYLE başlar...
Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #5  
Eski 27-10-2006, 16:10
Lizard King nickli Ayya$'ın avatarı
Gnik Drazil
 
Mekan: Istanbul
Blog Başlıkları: 236
Ynt: Türkiye

Yürüyüşler ülkemizde tepki toplamaktan öteye gitmiyor malesef çünkü yürüyüş yapmayı bilmeyen bir ülkeye sahibiz. O kadar kolay provokasyona geliyoruz ki en iyi niyetli yürüyüş bile olaylı bitiyor. Bundan dolayı yürüyüşler ülkemizde tüm etkenini kaybetti ve açıkçası yürüyüşleri takan pek kişi kalmadı. Ayrıca yürüyüşlerin trafik konusundaki negatif etkenini düşünmürsen yürüyüşlerin küfür işitmek için birebir olduğunu görürsün.

Ancak birşeyler yapılması gerektiği aşikar bunun için etken yöntemler mümkün olduğunca var olan pislikleri internet üzerinde yazmak , sohbetler ile çevrendekilere olanları anlatmak ve elbetteki en önemlilerden birisi elbetteki oy kullanan herkese Akp haricinde bir partiye oy vermeleri için elinden geleni yapmak.

People fear death even more than pain. It's strange that they fear death. Life hurts a lot more than death. At the point of death, the pain is over. Yeah, I guess it is a friend.

Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #6  
Eski 27-10-2006, 16:11
jenijen nickli Ayya$'ın avatarı
engin
 
Blog Başlıkları: 28
Ynt: Türkiye

bu TÜRKİYE konusunu belirleyenler Türkiye'yi biliyorlar mı? Karaman'a gitmişler mi Diyarbakır'a gitmişler mi. Çok boş harekete geçiyoruz gibi geliyor bana gücümüzü seçimde ve yapıcı işlerde göstermeliyiz. Ben gaza gelip böyle bir yürüyüşe katılmam örneğin ama o yürüyüşte en önde yürüyen tipler gibi trende gördüğüm askerlere karşı "bu ne ya askerlerle aynı vagondan bilet almışsın ihsaaan" diye çemkirmem. Yapacak bir şey yok tabi herkes tercihlerini yapacak kendince.
Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #7  
Eski 27-10-2006, 16:18
gevezeus nickli Ayya$'ın avatarı
Dumanaltı
 
Ynt: Türkiye

lizard King Akp ismini önermişsin oy verilmesin diye peki sizin önerebileceğiniz somut adımlar atabilen bir lider yada parti varmıdır ? çok merak ettim ülkeyi kimin kurtaracagını

Ayrıca Akp lide değilim bilgin olsun eleştirmeden önce not olsun istedim.

Sıkılmaktan bile sıkıldım

Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #8  
Eski 27-10-2006, 16:21
EMPAX nickli Ayya$'ın avatarı  
Mekan: ANKARA
Ynt: Türkiye

Alıntı: jenijen Mesaja Bak

Anketi de eleştirmek istiyorum ilk şıkkın en hakkını verecek kişi bile işaretleyecek kadar kendine güvenemez hatta ukalalık olarak görebilir. Hayır diyecek kişi de ilgilenmiyorum mazeretinden başka bir mazerete de sahip olabilir.

evet haklısın çok başarılı bi anket yaptığımı söyleyemem..hayır cevabının bence en kibarını yazdım çünkü bence bunun bi bahanesi olamaz... ha şööle olabilirdi hayır;çünkü ben salağım hayır;boş adamın tekiym hayır;giyinmekten gezmekten discoya gitmekten ve dizilerden vakit bulamıyorum vb....birinci şıksa dediğin gibi fazla bi şık olmuş ama farkındayım dien herkezin kendine bile yetmeyip daha fazla araştırıp bilgi sahibi olmak istediğine inanıorum... sende inan bana yrdımcı ol....onların onlar dediğm Atatürk'ü put sayanlar ortadoğuya yeni harita çizenler soykırımla suçlayanlar vb..,işte onların tek özendiğim tarafları bir olmaları beraber olmaları...
Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #9  
Eski 27-10-2006, 16:49
Lizard King nickli Ayya$'ın avatarı
Gnik Drazil
 
Mekan: Istanbul
Blog Başlıkları: 236
Ynt: Türkiye

Alıntı: gevezeus Mesaja Bak

lizard King Akp ismini önermişsin oy verilmesin diye peki sizin önerebileceğiniz somut adımlar atabilen bir lider yada parti varmıdır ? çok merak ettim ülkeyi kimin kurtaracagını

Ayrıca Akp lide değilim bilgin olsun eleştirmeden önce not olsun istedim.

Şu an var olan partiler içerisinde inandığım ve bu ülkeyi bir yerlere getirebilir dediğim tek bir isim yok. Ancak diğer adaylar içerisinde AKP kadar Türkiye Cumhuriyetinin ulusal bütünlüğünü tehdit eden başka bir aday daha yok. Ancak Akp büyük ihtimal ile seçimlerden birinci parti en kötü ihtimalle ise ikinci parti olacaktır. Ondan dolayı koalisyon olmasını sağlamak gerçekten önemli olacaktır.

People fear death even more than pain. It's strange that they fear death. Life hurts a lot more than death. At the point of death, the pain is over. Yeah, I guess it is a friend.

Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #10  
Eski 27-10-2006, 17:22
EMPAX nickli Ayya$'ın avatarı  
Mekan: ANKARA
Ynt: Türkiye

emin olun şu an bir parti seçimi için erken çünkü seçime hemen hemen 1 sene var ve vakit geldiğinde büyük bi koalisyon kurulacaktır şu an lizard'ın dediği gibi başarısız bi hükümetle karşıkarşıya değiliz biz kendi amaçlarını başarıyla uygulayan Türkiye'nin satılmasına bölünmesine kendi çıkarları doğrultusunda izin veren bi hükümetleyiz yani seçim zamanı 2. parti denilen parti veya koalisyon hangisi ise onda birleşmeliyizki bu bile 1 sene demektir ve unutmayalımki önümüzde birde Cumhurbaşkanlığı seçimi var buda bizi gerçekten kötü günler beklio demektir..."OFFF bi su içiim" benim zaten seçimleri beklemeyelim en azında burda olduğumuzu orduya fark ettirelim bu da büyük kalabalıklar demektir olanların farkında olduğumuzu ve hesap soracağımızı herkezin görmesi lazım buda herkezin imkanına göre net den eposta larla halk eylemleriyle (bende onlardan biriyim ve söylenen iller dahil Türkiyenin doğusu batısı çok daha fazla iline gittimki bununda bi önemi yok önemli olanı atlayıp gereksiz sorunlara sorulara takılıosunuz trafik ve çıkan olaylarda bunlara dahil)neyapabiliosa yapsın ama bişey yapsın erken seçime zorlayalım bi şekilde diorum.. "Neyse fikirlerinizle biraz toparlanıyım"
Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #11  
Eski 27-10-2006, 17:38
gevezeus nickli Ayya$'ın avatarı
Dumanaltı
 
Ynt: Türkiye

Yanlış anlaşılmasın ama birşey soracağım ve gerçekten bilgim olmadığı için soruyorum
Ülkeyi satmak ve Ulusal bütünlüğünü bölmekle suclanan Akp neler yapmıştır da bu fikri sizlere vermiştir

Sıkılmaktan bile sıkıldım

Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #12  
Eski 27-10-2006, 18:18
discorsis nickli Ayya$'ın avatarı
milyon başı
 
Mekan: Discordia 12:03:46
Ynt: Türkiye

Akp iktidara geldiği ilk günden beri tek bir amaç için hareket etti.Tahsis.İşte kendilerinin neden günümüzün en büyük pazarlamacıları olduğuna ilişkin bir kaç somut örnek;


Maden Kanunu;Maden Kanunundan gidilen değişikler sayesinde artık ülke madenleri işletme ve bakım karşılığında elli yıldan yetmişbeş yıla kadar kiralanabiliyor.Bugüne kadar 250 den fazla madenimiz uluslar arası sermayedarlara tâbiri câizse satıldı.Bunun gezegende başka bir örneği yok.Ha özür dilerim benzer bir yasa Güney Afrika ve Irak gibi sömürgelerde de mevcut.


Kıyı Yasası;Yine benzeri bir faaliyetin neticesinde,kıyılarımız satılmakta.Bugüne kadar KaraDeniz kıyılarımızın kaçta kaçının satıldığını bilmiyoruz.


Kültür ve Tabiat Varlıklarını koruma yasası;Bu yasa çerçevesinde yabancı sermayedarlar satın aldıkları toprakla çerçevesinde istedikleri düzenlemeleri yapabilmekteler.Örneğin;Antalya'nın Şah Ardıç içesinde ki 200 hektarlık üç bin yaşında ki Sedir ağaçları İspanyol şirketi tarafından hukuk çerçevesinde katledildi.


Zeytincilik yasası;Bu yasada yapılan değişiklikle Murat Paşa Vakfı'na ait 2237 hektarlık Zeytinlik alan ki bu alanda yılda 500.000 ytl lik zeytinyağı üretilmekte,Vakıflar kanununda gerçekleştirilen 2886 sayılı devlet ihâle kanuna bağlı kalınarak 29 yıllığına kiralanmış durumda.Artık tarihi değeri olan bu alana ne istenirse dikilebilir.Ancak garip bir ironinin tecellisi olarak,Kanunî Sultan Süleyman Vakfına dokunanı lanetlediğine dâir bir ibâre Topkapı'da durmakta.İstersen yazarım tam metni.


Yabancılara Toprak Satışı Kanunu:Yine gezegenin hiçbir noktasında,sömürgelerde bile,karşılaşamayacağın bir uygulamayla arazi ayrımı gözetmeksizin yüzlerce hektar tarım arazisi satıldı.Bu arazlerin bir çoğu sabit şirketler tarafından,sahte isimler aracılığıyla kapatıldı.Aynı zamanda mülkle birlikte arazi devreden sayılı ülkelerdeniz.


Yerli Sermaye ile iş yapan bir çok fabrika ağır vergi yükleri veya "kaza"lar sebebiyle üretim yapamaz hâle geldi.Örneğin Bursa Merinos,Örneğin Lüleburgaz tohum üretme çiftliği,örneğin Tekirdağ alkollü içecekler fabrikası,Örneğin Dalaman TİGEM çiftliği.


Ayrıca şu an mecliste bekleyen "Tohumlukların Tescil Kontrol ve Konfigrasyonu" yasasında yapılacak değişiklikle artık tohum üretmeyeceğiz.Bil bakalım bu ne işe yarayacak.Amerika ve Avrupa'da satılamayan genetiğiyle oynanmış tohumları bize pazarlayacaklar.Üstelik bunu göz göre göre kendi insanlarına yapacaklar.


AKP hükümeti kurulduğu günden berri IMF direktifleriyle yaşadı.Sadece geçen ay plan bütçe komisyonu bütçeden %5 ila %2 ye varan kesintiler yaparak borcumuzun faizini ödedi.Bu kesintilerin çoğu sağlık ve %1.5'i yatırımlardan yapıldı.IMF'nin emriyle hastane kapılarında insanlar öldü,ağır vergi yükü yüzünden yerli üretici ezildi ve bütçenin yine %25.82i fâiz harcamalarınna ayrıldı.Gidişatın iyi olduğunu düşünmek için hiç ama hiçbir sebebiniz yok.

Bir şey çirkin görünüyorsa bunun tek sebebi onu gerçekten görmüyor oluşunuzdur.Zira çirkinlik bakış açınızla ilgilidir gerçeklerle değil.

Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #13  
Eski 27-10-2006, 18:35
Lizard King nickli Ayya$'ın avatarı
Gnik Drazil
 
Mekan: Istanbul
Blog Başlıkları: 236
Ynt: Türkiye

Alıntı:

AKP hükümeti kurulduğu günden berri IMF direktifleriyle yaşadı.Sadece geçen ay plan bütçe komisyonu bütçeden %5 ila %2 ye varan kesintiler yaparak borcumuzun faizini ödedi.Bu kesintilerin çoğu sağlık ve %1.5'i yatırımlardan yapıldı.IMF'nin emriyle hastane kapılarında insanlar öldü,ağır vergi yükü yüzünden yerli üretici ezildi ve bütçenin yine %25.82i fâiz harcamalarınna ayrıldı.Gidişatın iyi olduğunu düşünmek için hiç ama hiçbir sebebiniz yok.

Bunun yanısıra AKP hükümetinin yaptığı diğer eylemlerden bir örnek.

Galatasaray kulübüne değeri 150 milyon $ olan arsa hibe etmek ve bunun üstüne birde aynı değerde stat yapmak.

Devletin tüm kademelerine imam hatip mezunları ile doldurmak.

Yolsuzluklarda yepyeni bir çığır açarak yabancı trustlar aracılığıyla devlet ihalelerini kendilerine vermek.

AB adı altında ülkenin en önemli değerlerinden ödün vermek.

Birçok yeşil alana cami yapmak.

İçki içenlerle içmeyen insanlara ayrım uygulamak ve insanların en önemli özgürlüklerine müdahele etmek.

Bu liste o kadar uzar giderki ne ben bitirebilirim ne sen bitirebilirsin.

Ancak ana hatlarıyla AKP , Avrupa Topluluğuna katılma ayağı ile Türkiye Cumhuriyeti'nin değişmez ilkelerini değiştirmeye çalışmaktadır. Bunun en basit kanıtı başbakan'ın laik'lik hakkında yaptığı açıklamalardır.

People fear death even more than pain. It's strange that they fear death. Life hurts a lot more than death. At the point of death, the pain is over. Yeah, I guess it is a friend.

Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #14  
Eski 27-10-2006, 18:44
gevezeus nickli Ayya$'ın avatarı
Dumanaltı
 
Ynt: Türkiye

Samimi cevaplarınız için Tşk ederim

Sıkılmaktan bile sıkıldım

Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #15  
Eski 27-10-2006, 21:28
mephisto666 nickli Ayya$'ın avatarı  
Mekan: ankara
Ynt: Türkiye

Alıntı: EMPAX Mesaja Bak

evet haklısın çok başarılı bi anket yaptığımı söyleyemem..hayır cevabının bence en kibarını yazdım çünkü bence bunun bi bahanesi olamaz... ha şööle olabilirdi hayır;çünkü ben salağım hayır;boş adamın tekiym hayır;giyinmekten gezmekten discoya gitmekten ve dizilerden vakit bulamıyorum vb....birinci şıksa dediğin gibi fazla bi şık olmuş ama farkındayım dien herkezin kendine bile yetmeyip daha fazla araştırıp bilgi sahibi olmak istediğine inanıorum... sende inan bana yrdımcı ol....onların onlar dediğm Atatürk'ü put sayanlar ortadoğuya yeni harita çizenler soykırımla suçlayanlar vb..,işte onların tek özendiğim tarafları bir olmaları beraber olmaları...

bence hayır cevabi verilebilir neden:hayır diyen adam artık bıkmış bi halt değiştiği yok diyen.ülkeyi iyiye götürmek istiyo zannnetiğin insanlarında belli noktaya gelince kendilerinin değiştiğini görmek bu arkadaşları haklı çıkarır bence...
ilk önce bi şeylerin değişmesini istiyosak bu ülkenin iyiye gitmesini isteyen bi parti olmalı ve ona oy verilmeli ddemi varmı yok eeee .. yada şöyle bişey yapılmalı aa bu partinin bktan tarafları ii taraflarından az ben bu partiye vercem desende bi halt olmayacağını hepiniz biliyosunuzdur ...bu ülke bu kafayla bu bağlamda oy verilerek zati bu duruma geldi... yani çözüm halk eylemi toplu iletişim araçlarının bu yönde etkin kullanamı felan desek bu yöneten güç diycemartık bizim gençliğimizi o kadar uyuşuk yapmış ki sen o uğraşcak başka kim merak ediyorum ...ama mailimi ulaşabilirsin en azından ok atmadık demeyiz.....yardım edilecek bişey olursa yaparım....

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img45.imageshack.us/img45/6876/avatar591lg0.jpg[/IMG][/URL]

Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Stumble this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post! Mesajı SpurlayınWong this Post!Live Bookmark this Post!Sakla-Paylaş-Keşfet
Alıntı Yap
  #16  
Eski 28-10-2006, 02:12